Värsta rip-offen!

Hejhej!
Min största inspirationskälla L har ett så bra intro på sin blogg så jag gör en rip-off på hennes text, för vi lever lixom i samma situation... På min egen begäran så skapar jag denna blogg (jag har verkligen svurit guds förbannat mycke på att ALDRIG starta en blogg) men here we go! Jag och min djävulshund bor i en nybyggd skokartong som jag kallar hem. Jag har enorma lån som jag tagit för att ha råd med min nybyggda skokartong och jag har ett tragiskt jobb som jag tagit för att kunna få ett lån för att kunna köpa min skokartong. De e lite av en ond cirkel som varje dag tar mig från mitt hem till jobbet och sedan tillbaka igen. (Tycker du att detta låter kul så föreslår jag att du också köper 33 kvadrat och tar ett jobb med kassa arbetstider på din lokala matvaruaffär) Och tack vare mina fantastiska arbetstider (eftermiddagar till kväll VARJE dag) så har jag inte ett så värst socialt liv, förutom dom dagarna som N orkar gå ut med mig på lokala puben här i centan! Har många gånger funderat på att gå själv ner till puben, men så lågt har jag inte sjunkit ännu. Kanske om några veckor... Sist vi va där hade vi säkert 5-6 friare var, så skulle jag tröttna på singellivet så vet jag vart jag ska bege mig... Nu ska jag försöka avsluta det här inlägget på ett snyggt sätt, knyta ihop säcken lixom!

Kvitto på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback