så jäkla skönt!

Jag har letat efter en låt som jag har haft på hjärnan i flera dagar och NU ÄNTLIGEN har jag hittat den! Det känns verkligen som en sten har lyfts från mina axlar, som om den där stora innebrännaren blev klämd, som sista brevet på rundan är utdelat, som om...ja ni förstår nog vad jag menar! Jag hörde låten på P3 för några veckor sen, då tyckte jag den va rätt kass, men sen hörde jag den flera gånger och förra helgen så såg jag på Little Miss Sunshine och då är en liknande låt med som soundtrack, och det var då min besatthet i att hitta den här låten började! Och nu har jag fått lön för mödan!

Det blev ju lite julmys idag på jobb, glögg med russin o mandlar (glögg luktar godare än det smakar så jag tog mest mandlar o russin), pepparkakor och mina hembakade lussebullar :)



                                   


OBS detta är ej autentiska bilder! Oj nu såg jag att Idol har börjat igen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback