Vilken vecka!

Det har varit hur mycket som helst på jobb den här veckan! Någon sjuk nästan varje dag så det har blivit sena dagar. I onsdags jobbade jag över 11 timmar, inte bra för mina skruttiga knän! Numera är det inte min rygg som är mitt största problem, det är mina knän. Enligt dom på vårdventralen har jag inflammerade leder i knäna så jag äter antiinflammatoriska tabletter och smetar på nån gel på knäna dagligen, men jag tycker inte det hjälper så mycket. Så idag har jag uppdaterat mitt CV och faktist sökt ett jobb! Så jag får se om dom hör av sig.

Idag så jobbade jag för Coffeecow och delade ut kaffe och pepparkakor i Katrineholm. Trevlig stad med mycket snö och pensionärer. Jag och min kaffe-kollega Martin blev dessutom intervjuade och fotograferade (iklädda coffeecow-utstyrseln) av KatrineholmsKuriren, så när den går i tryck typ nästa vecka så kommer vi vara megakändisar där!



   <-- Ungefär såhär såg jag och Martin ut idag, fast något mer kylslagna.

Dagens Dinner kommer bli min sjuukt goda köttfärspaj som serveras med en liten grönsallad och bubbelvatten.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback