bortamatch

Idag spelar vi bortamatch med laget! Känner mig rätt taggad redan nu! Förra matcherna vi hade var seriöst hela laget så bakfulla så det fanns lixom inte! Men idag så känns det jävligt bra faktist.
Igår var det melodifestival och mys hemma hos K och A, sen spelade vi nintendo wii, så jag har träningsvärk i min bowlingarm idag... Det känns faktist rätt sjukt att jag skriver detta men jag längtar faktist till imorgon, så jag får jobba o träffa alla på jobbet. Har inte kännt så på flera år! Det jobbigaste med nya jobbet är att man måste fixa matlåda varje dag! Det var ju faktist ett stort plus på gamla jobbet, att man kunde bestämma sig typ 2 minuter innan lunchen för vad man ville äta, nu måste man nästan planera flera dagar i förväg vad man ska och äta på vilken dag! Apropå att äta, varför spiller jag alltid när jag äter något med choklad? Är det för att jag tycker det är så gott att jag inte spänner läpparna tillräckligt så det rinner ut från munnen? Eller är jag bara slapp i handen och dräller omedvetet? Åt chokladglass förut och det är fan i mig chokladglass överallt! På tröjan, på byxorna, stolen som jag satt på och på ena min arm... Nu håller jag på att laga en smaskig tonfisk-pasta, måste ju ladda upp med kolhydrater inför matchen! Heppheppimage7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback