onsdag

hejhej
Vilken dag det var igår! Gick upp alldeles för tidigt för att hinna åka till sjukgymnasten (efter alla år i kassan är min rygg ungefär lika pigg o stark som greta 89 år). Avslutade behandlingen med att bli insmord i tigerbalsam, så man doftade ju helt underbart sen. Började promenera mot jobbet men fick skoskav, så jag tog tuben och kom mer än 1 timme för tidigt till jobbet. Så jag tog en fika, tänkte att jag skulle göra en kaffelatte typ, men det fanns ingen mjölk i köket, dock så stod det en kaffegrädde i kylskåpet, så det blev en latte som smakade enbart grädde...
Sen hände typ inget som är värt att skriva om. Det var ruskigt mycke folk som handlade igår. Jobbigt!
Gled hem vid sju redan, så jag hann hem o vända innan bandyträningen skulle börja. Vi va fem starka som tränade och jag fick en massa bollar på mig så idag ser jag ut som ett blåbär. När jag äntligen var hemma igen vid 11-snåret så tog jag mig en knäckemacka med makrill o keso (låter snuskigt, men är ruskigt gott) och slog på ett avsnitt Dexter, sen somnade jag helt utmattad på sängen. Vaknade idag med smygträningsvärk i muskler jag inte visste jag hade. Var på körskolan mitt på dagen och min körskolelärare K tyckte att jag inte va helt värdelös! Den du! Nu ska jag slänga ihop en kladdkaka. Funderar på att vara seriös bloggare och lägga in ett till inlägg senare idag om hur kladdkakan blev, men förmodligen skiter jag nog i det.

peace out.

Kommentarer
Postat av: fru ågren!

Tusan vad du skriver bra :)

2008-01-10 @ 03:13:56
Postat av: Nattis

Saknar dina inlägg..

2008-01-14 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback