tisdag deluxe

Ja hejsan!
Summering av helgen:
Jobbade från 6:30 till 14.00 både lördag och söndag, men jag hann med att kolla Lets Dance och äta snask hos Z i fredags och äta pizza hos E i lördags. Dessutom blev jag utmanad i Nintendo Wii-bowling av K, så jag antog utmaningen och åkte ner till henne. Gick faktist oväntat bra! Dock så hade jag träningsvärk lite överallt dagen efter.

Och så till dagens spännande händelser! Morgonen var rätt chill, vaknade vid halv 10 snåret, klev upp, åt frulle och sådär. Gick med monsterhunden till farmor och farfar, åkte med bussen till sjukgymnasten (min starka och ståtliga rygg kräver lite sjukgymnastik då och då för att inte säcka ihop totalt), tog sen bussen till jobbet. Kände mig rätt bitter hela dagen. En rolig sak hände dock som gjorde att jag var väldigt glad i ungefär 13 minuter, sen kände jag att jag spred alldeles för mycke glädje på jobbet, så jag återgick till att vara bitter igen. Det roliga som hände va iaf att i fredags var jag på intervju för att få bli brevbärare. Och idag så ringde dom min referens N på jobbet och pratade med henne! Men inte förrän imorgon kommer jag få reda på om jag blir brevbärare eller inte. Om jag blir det så ska jag, trots min lediga dag, åka till jobbet och säga upp mig. Hjula ut från chefens kontor, sjunga en låt i högtalarna och dansa mig ut ur butiken. Och sen  dricka skumpa!

Skål!

Kommentarer
Postat av: Tant Plåt...

Du är för underbar Tant Märta! hihi

2008-01-15 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback