bakfylla och koffeinchock

I torsdags var det fest hemma hos A från jobbet. Skitkul och jag tror alla blev rätt dyng. Singstar sjöngs och jäger shotades. Dagen efter spenderades i sängen med huvudvärk och ett konstant sug efter vatten till klockan var cirkus 16:30, sjuukt skönt att verkligen inte göra någonting! Sen tog jag tag i kragen på mig själv och gick till kinesrestaurangen 2 minuter hemifrån och köpte lite middag.
Idag har jag jobbat på hundutställningen i Älvsjömässan och sålt kataloger. Det var helt stört kallt där vi fick stå, så mina tår förfrös typ, men vi fick en korg med fika, så för att hålla mig varm drack jag brutalt mycke kaffe och te, och det brukar jag inte göra i vanliga fall, så jag fick värsta koffeinchocken och blev helt skakis och flackig med blicken, men det gjorde inte så mycket. Förutom kylan så var det fett slappt också blev vi klara redan vid 12, så det var bara att glida hemåt sen. Nu håller jag på att städa och ska bränna en blandskiva snart! Peace out.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 14:46:40
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback