bananflugor och schlager

När jag började på mitt nya jobb för snart en månad sen, så hade vi några bananflugor i köket. Nu har banaflug-stammen eskalerat i storlek och dom är verkligen överallt. Såfort man tar fram en smörgås eller dylikt så har man 47 hungriga äckel-banan-flugor som surrar runt och hånar en för att man inte kan slå ihjäl dom samtidigt som man försöker äta upp smörgåsen så fort som möjligt utan att få in några flugor i munnen. blää!
Idag har vi disskuterat schlager på jobbet. Mycket intressant, för det var grabbarna som pratade mest :) Jag tycker det ska bli rätt så spännande att kolla nu på lördag. Mina favoriter är Perelli med Hero och Sanna Nielsens Empty room.
Och dagens väder har väl varit sådär lagom roligt. Var blött och lite lätt kylslaget och när jag varit ute i kanske en halvtimme så började det regna. Men som tur var så slutade det efter ett tag och jag kom faktist in ganska så torr (förutom under jackan, man blir faktist oväntat svettig). Men sen när jag bajkade ner till farmor och farfar för att hämta hunden, då började det däremot att regna igen, så både jag och voffi var helt blöta när vi kom hem. Så nu har vi mjukisar på oss (eller jag har det iaf) och ska strax slänga oss i sängen och kolla på Rent hus på fyran! Hejs!
                                                                             image18

Kommentarer
Postat av: Nattis

Men herreguw vikken söt bild på R. Men vad är det han sitter i?... tant plåt varning.. hehe KRAM

2008-03-13 @ 19:08:51
Postat av: M

haha han sitter i min cykelkorg :)

2008-03-13 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback