troschock och kladdkakor

Sitter och halvkollar på Lets Dance och Mat-Tina bjöd på tros-chock under sin dans. Igår fick jag för mig att det skulle vara mysigt med fredagsfika på jobbet, så jag slängde ihop en kladdkaka. Och det blev givetvis en succé, med tack-ord som "Gudomligt" och "helt underbart gott" kände jag mig väldigt stolt och nöjd med mitt infall. Så idag när jag kom hem ifrån jobbet, trött som ett as btw, så tänkte jag att jag skulle vilja ha lite mer kladdkaka (den jag hade med mig på jobbet tog ju slut på två röda) så jag gjorde en till. När jag skulle ta ut den ur ugnen så brände jag dock mitt vänstra pekfinger så jag tror att jag har en fin brännblåsa på g. Imorse när jag klev upp och skulle säga godmorgon till monsterhunden så hittade jag honom liggandes på min soffa med inte mindre än tre stycken på keckel-högar. SPYA I MIN SOFFA! Han kan verkligen inte keckla på golvet. Förut vid tidigare tillfällen så har han kräkits på ett otal mattor, min säng, kläder som har legat på golvet och i hans egen korg. Själv brukar jag föredra att keckla på toaletten.
Dagens kladdkaka blev hursomhelst lika god som gårdagens. Haadet!

Kommentarer
Postat av: Erik

Han kanske är gravid?

2008-03-09 @ 00:01:26
Postat av: M

haha aa, det kanske han är! Borde jag köpa ett sånt ClearBlue-test?

2008-03-09 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback