Bloggen återupplivas!

Hola!
Efter stora påtryckningar från mina fans (läs: mitt enda fan) så har jag bestämt mig för att återuppliva min gamla blogg!
Inläggen kommer dock inte bli riktigt så klockrena som förr i tiden, men jag ska verkligen försöka hänga med så gott jag kan! Dessutom kommer jag skriva hela namnen istället för bara första bokstaven (om det inte är någon person som är med i ett spännande odementerat rykte, då är det shysstare att inte skriva hela namnet)

Mycket har hänt sen sist, ska försöka uppdatera er lite.
  • Jag har blivit grym som brevbärare!
  • Jag har ett stadigt förhållande med Jocke, vi ska bli provsambos i januari, för då ska hans lägenhet stambytas.
  • Körkort och egen bil! En liten mörkrosa wv polo årsmodell -90 (den har bara radio och kassetbandspelare)
  • Jag har börjat gymma oxå, så beach -09, då jävlar ska jag vara fit-for-fight :)
Idag eller tillomed just nu så håller jag på att baka lussebullar! Veckan som varit har varit turbulent, min lilla älsklingsskrutt Rocky har varit på djursjukhuset och opererats för sten i blåsan, och så blev han kastrerad på köpet! Men allt verkar ha gått bra, igår fick jag hämta honom, så nu ligger han o sover med sin lilla tratt runt halsen. Vi ska på återbesök om 10 dagar för att ta bort stygnen och kolla så det har läkt bra!
Nu är degen färdigjäst så nu ska här bakas bullar :)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Millan

jej min lilla lopp! :)

du e bäst!

2008-11-29 @ 18:19:26
URL: http://millan-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback