bloggtorka

Idag har det inte hänt något speciellt. Förutom att jag har jobbat i ungefär 10 timmar 3 dagar i rad. Man blir sjukt trött i kroppen av det! Dessutom så har jag o Kamilla tränat o varit jätteduktiga i veckan! På lördag ska vi på ett yoga-pass. Det ska bli spännande! Och sen efter det ska vi åka pendeltåget ner till Nynäs och köpa färskrökt makrill och dricka box-vin på mammsens inglasade balkong (först tänkte vi sitta vid kajkanten utanför rökeriet men sen såg vi att det ska bli ungefär 5 grader på lördag så då låter inglasad balkong mer lockande). Oj vad klockan har blivit mycke! Nu ska jag gå o lägga mig omedelbums! Gonatt!

<-- Dit ska vi på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback