hujedamig!

Fy vad denna vecka har varit seg på jobbfronten. Har slutat vid 17-17:30 varje dag! Men trots det så har jag hunnit med att göra ganska mycket ändå! I måndags va jag och Jocke (+ några till) hemma hos Tjollan o Arne. Där grillade vi och kollade på derbymatchen. Skönt att djurgården inte vann, inte för att jag hejjar på bajen, men hellre att Hammarby vinner än att järnkaminerna gör det!
Igår så var jag o Jessica på African PowerDance och sen direkt efter på Coreboard. Sjukt roliga men jobbiga klasser!
Och idag så åt jag, Jock o Sunk på Palmyra. Mums!
I lördags så var ju jag o Kamilla nere i nynäs o åt makrill. Det var en supermysig dag och vi bestämde att vi skulle göra en massa roliga saker i sommar som tex, paddla kanot, after work varje fredag, spontanta bad + grillkvällar, landskrona-karnevalen och åka till GeKås. Men det som ska bli absolut roligast i sommar det är ändå när vi är på KRETA!! Längtar så in i vasken dit! Speciellt nu som de e så kallt här! Nej nu ska jag krypa till kojs o kolla det sista på Efterlyst, GW säger ju så sköna saker jämt! Han är lite av en idol! Sov gott o puss.


Han är ju så ball! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback