morgonblogg

Just nu är jag hemma hos mammsen i Nynäshamn. Vi ska åka till Gotland och hälsa på min moster om ungefär 4 timmar. I vanliga fall brukar jag gå upp vid 6 och idag var inget undantag. Eller idag var det ganska ofrivilligt. Jag har legat vaken i en timme och inte kunnat somna om, därav blogginlägget. Jag har soluppgången rätt in i mitt lilla rum, och havet ligger helt spegelblankt. Ibland hör jag måsarnas skri. Det känns hur mysigt som helst! Nu tänkte jag uppdatera er om den vecka som gått sen sist jag bloggade.

Fredag: Först jobb och sen tjejmiddag hos Cissi. Vi åt tacos och hade det trevligt, men det blev en tidigt kväll för mig och Tjolanta. Vi skulle ju upp tidigt dagen efter o skriva högskoleprovet.
Lördag: Upp tidigt och bege sig till Södra Latin för att skriva högskoleprovet. Trots tumultet (som jag inte märkte av så mycket) så gick nog provet hyffsat. Provsvaret får jag dock inte förrän om 4 veckor. Sen på kvällen så åkte jag, Zanna och Christoffer till Redline. Dom hade kommit ända till Zinken när vi hoppade på. ALLA var helt kalasfulla. Men jag hade skitkul ändå. Sista stället var Kellys, där var vi ganska länge. Sen blev det lite donken och hem o sova.
Söndag: Jaa söndagen var ganska seg. Jag var lite bakis så vi kollade på film och låg i sängen nästan hela dagen. Fast vi ryckte upp oss på eftermiddagen för då åkte vi till Citygross o handlade lite mat.
Måndag: Jobb och efter det djupvattengympa med Kamilla. Hon o Arne har precis köpt likadant gymkort som jag har.
Tisdag: Jobb och på kvällen så gjorde jag o K hårförlängning hos Emelie. Det är superfint! Dessutom åt vi jordgubbar med mjölk till middag. Mums!
Onsdag: Jobb. Fast idag fick jag köra bilrundan och from nu är den min permanent. Sjukt skönt! Och jag gymmade lite efter jobbet också.
Torsdag: Jobb och sen lite solariesol med Tjoll. Sen hämtade mammsen upp mig så åkte vi hem till henne.
Fredag: Ja det är ju idag. Jag är dessutom ledig från jobb! Nu har mamma klivit upp också så jag får se vem av oss som ska gå ut med hundarna.
Haha mamma har ju hur mycket bilder som helst på datorn! Den här sköna hittade jag. Det är från när vi är i Schwiez och hälsar på våra kusiner. Här är det kusin Pär, mammsen, jag o syrran. Vi ska in på en restaurang som ligger uppe på ett berg. Utanför restaurangen går det omkring bergsgetter och inne på restautrangen är det en tant som går runt och joddlar. Det var helt bissart! Men fruktansvärt kul!


Kommentarer
Postat av: Millan

på den restaurangen skulle jag vilja äta! :) ses snart loppis. ha de så bra i helgen.

2009-04-03 @ 15:39:36
URL: http://millan-k.blogspot.com
Postat av: Hannah banana

hahaha schnnyyygge bock!!

2009-04-12 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback