Svettigt värre!

Idag har jag varit trött, irriterrad och grinig i princip hela dagen. Men det kändes lite bättre när jag var ute på min postrunda dock så svettades jag som en dåre! Men trots att jag var ute i nästan fem timmar (jag har aldrig varit ute så länge förut) så hjälpte det inte helt. Så jag tänkte att om jag tränar lite efter jobbet så borde ju ilskan försvinna! Och sagt o gjort, direkt när jag kommit hem så drog jag ner till träningshallen. Idag blev det Coreboard, kändes jätteeffektivt. Jag svettades galet mycket och sen när jag kom hem så kände jag mig mycket gladare. Och jag gjorde jättenyttig o god middag. Kokt kycklingfilé med delad avokado + fetaost. Sen värmde jag lite majs o hällde grillkrydda på till efterrätt. Nu ska jag hoppa in i dushen o sen lägga mig o läsa någon av mina nya pocketböcker. Må så gott!


Nu är det mindre än 5 veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: tjollie

jaja mensan. Nu åker vi snart. Och det ska bli så skönt! Puss.

2009-04-29 @ 09:21:47
URL: http://millan-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback