Flyttgubbe AB

Igår så hade jag o Nattis en mysig kväll med sjukt mycket mat och tv-tittande. Sen åkte vi och träffade Jessica (hon som ska hyra Jockes lägenhet) och så blev det så att vi hjälpte till att flytta in alla hennes saker, men det gick ganska fort!
Sen idag då så har vi flyttat en massa av Jockes saker till nya lägenheten, så jag är hur trött som helst nu! Vi ska kanske över till nya lägenheten om ett tag och måla ett andra lager med grått!
Mammsen kom över en stund igår oxå och hämtade Rocky, han är där nu i helgen igen! Skönt för Rocksi att komma bort lite, han får gå mer löst och har bättre spaning från balkongen där :) Nu tänkte jag ta en eftermiddagslur, som den pensionär jag är! Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback