Första läxan! Check!

Idag fick vi första läxan eller jag kanske ska kalla det för inlämningsuppgift. Vi ska skriva om ett bra möte och ett dåligt möte vi har haft i vårat liv och det kan vara allt från ett läkarbesök till en släktträff, så det är ganska lätt att välja ut något. Idag var det mycket roligare i skolan än vad det var igår. Så morgondagen lär ju vara hur rolig som helst! Imorgon ska vi prata om våra praktikplatser, vi har skola nu i fyra veckor och sen har vi APU (Arbetsförlagd Praktist Utbildning typ) i fyra veckor efter det och sen är den kursen avklarad! Lätt som en plätt! Jag frågade om Nynäshamn ingår i deras praktikplatser för isåfall ska jag försöka få en plats där och bo hos mami i fyra veckor, hajja mammsens lagade mat varje dag!

Idag blir det nog Palmyra till middag :) Jocke ringde precis och sa att han var där, så jag bad honom köpa kycklingkebab till mig! Upptäckte förresten att Greys Anatomy har börjat gå på femman! Spännande avsnitt! Och nu börjar alldeles strax How i met your mother på trean, typ jordens bästa serie! Hörs!

Jag är en tv-junkie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback