Första skoldagen, Check!

Hehe jag gick lite fel först när jag kom dit, råkade komma in på någon föreläsning för S:t Örjan-skolorna, och det var ju helt fel! Men sen hittade jag rätt, kom dock en minut sent, men dom hade inte ens börjat med uppropet när jag kom in, så det gjorde inte så mycket! Först så var jag jättenervös och vågade inte prata med någon, men sen vid lunch så började jag prata med tjejjen som satt brevid mig, och hon var jättetrevlig, så vi gick och lunchade tillsammans och kollade i affärere. Jag hittade en typ tunika på Gina Tricot för endast 29,90!! Så den fick följa med mig hem.
Imorgon ska vi typ kolla på film och göra någon observationsuppgift. Ska bli spännande! Nu ska jag göra lite mat. Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback