lördagsmorgon

Ikväll kommer min lilla älsklingsvovve hem igen, han har varit hos mammsen hela veckan! Jag sov som en gud inatt! Hur skönt som helst. Såg att jag har värsta utväxten i håret, så jag får nog ringa Emelie snart och färga över det! Jag vaknade vid nio imorse och kände mig utvilad, men det beror nog på att jag somnade ganska tidigt igår. Jag försöker övertala Jocke om att gå ner och köpa lite frukost. Jag har visserligen redan ätit lite fil och flingor, men en second breakfast bangar jag inte på :) Och jag tror att jag har lyckats, han är påväg ner till ica nu !
Och jag ska ta o koka upp lite te-vatten. Hörs senare!
Ps Jag känner mig mycket friskare idag! Ds

Min lilla skrutt!

Kommentarer
Postat av: Tjollie

BROOCKYY..

2009-08-15 @ 13:22:10
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback