Mätt som en plätt!

Igår var jag på bio och såg Public Enemies, och den var helt okej, fast jag tyckte det var lite väl mycket skjut-scener i den... Idag slutade jag runt halv två, så då åkte jag hem till pappsen, så nu har vi precis ätit. Grillad fläskfilé, potatispuffar och beasås! Riktigt gott, man blir ju aldrig trött på den maten!
Ikväll blir det kanske nån pub på söder eller i stan någonstans, Millans brorsa är här uppe nu så vi ska hänga lite ikväll. På måndag börjar min sista jobbvecka på Citymail! Skönt, men lite läskigt oxå, tiden har gått så himla fort, tyckte precis att sommaren började, och nu är den snart slut och skolan börjar igen (efter typ 4 års jobb-uppehåll).
Nu är dushen ledig, så nu ska jag bli lite fresh. Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback