Skoltajm!

Aa om typ 10 timmar sitter jag nog i aulan på Åsö och ropas upp! Sjukt spännande! Igår så var vi ju hos mammsen och åt middag, det var skönt att umgås lite med henne. Nu är jag typ frisk igen, eller lite snorig är jag fortfarande, men inte alls som det var i typ fredags. Och igår så kom ju Rockymon hem oxå, så vi låg och mös i sängen igårkväll.
Idag så har jag varit och sålt kaffe med CoffeeCow, eller det var nån DN-dag ute vid Sjöhistoriska Museét, och det var nån orkester som spelade musik och Henrik Dorsin var konferencier så han höll låda typ hela tiden, sjukt kul att lyssna på! Tjänade tyvärr inte så mycket pengar som jag hade önskat, men fick några sköna hundralappar i handen ändå! Nu ska jag lägga mig, önska mig lycka till imorgon i skolan :) Sov gott!

Henrik Dorsin (tyvärr inte jag som tagit bilden)

Kommentarer
Postat av: Tjollie

lycka till idag :) hörs sen när du slutat.. pussss

2009-08-17 @ 08:12:36
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback