Slappish söndag, fortsättningen

Dagen har fortsatt hyffsat slapp,gjorde ansiktsmask.

Dock så fick jag reda på att Jocke hade tappat sin mobil i en taxi så jag fick åka till Farsta och möta upp den snälla taxichauffören, så gav jag honom 3 påsar gifflar som tack :)
Sen åkte jag hem till Sankan i Sköndal där Jocke hade spenderat natten (och halva dagen), hämtade honom och Sankan som skulle hämta lite grejjer han hade ställt i min lägenhet i fredags. Grabbarna blev även skjutsade till Rågsved där dom hjälpte Niklas att flytta sin soffa. Sen träffade jag min lilla Tjolanta fläskis på min nya balkong :) Vi satt och skvallrade en massa och åt gifflar. Sen blev det släktträff i Örby typ. Nu ska vi snart över till nya lägenheten och börja möblera lite! Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback