Top Model

Tänk vad kul det är att kolla på gamla Top Model avsnitt! Dom går på trean typ varje dag mellan 16-17, så det är perfekt att kolla på efter jobb! Idag vaknade jag med lite ont i halsen, så jag hoppas att det inte blir värre! Jag vill ju inte bli sjuk sista dagarna på jobbet. I måndags bestämde jag mig för att bara äta sötsaker på lördagar, tror jag har lagt på mig nått kilo som jag bara vill bli av med pronto! Men bara för att jag har ont i halsen så får jag faktist äta lite glass idag! Annars så hade jag inte ätit glass nu...


Nu ska jag kura ihop mig i soffan med min glass-skål! Höres.

Ps Imorgon börjar vi dela ut IKEA-katalogerna, dom väger ett halvkilo styck, så det lär bli tungt då! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback