Att gotta sig i andras elände!

Visst är det härligt? Jag menar dom här fetto-programen som jag alltid talar varmt om. Det är så kul att se extremfeta människor och sen sitta och äta godis när man ser dom! Iofs så äter jag inte godis just nu, för kollar man på Biggest loser så blir det lite omvänt, då blir iaf jag lite peppad att börja träna och äta nyttigt. Såg i en tidning att man kunde få åka iväg på sånt "kollo" typ, en vecka utomlands, med en massa PTs och nyttig mat. Men det skulle kosta typ 12 papp! vafaan nu kom jag åt någon knapp som gjorde texten bissart stor! fattar inte hur jag jämt lyckas med det! jaja, ikväll borde ni kolla på trean 22:00. Generation FETT. Heis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback