fullspäckad fredag!

Igår så spelade jag och Zanna mario huur länge som helst! Jag hade köpt choklad-kaffe, som vi drack till en saffranslängd och pepparkaksdammsugare. Sen så åt vi hamburgare till middag innan vi gled ner till Kamilla och Arne och kollade på idolfinalen som vanns av ERIK, vi röstade flera gånger!
Kom hem runt två, så jag sov rätt länge idag, nu har jag precis ätit lite frukost, en choklad-kaffelatte och knäckemackor med skagenröra!
Ikväll ska jag träffa Jockes släkt, vi ska hem till hans syster och äta lite gott. Nu tänkte jag ge er lite ögongodis, det är ju trots allt lördag idag!

Hugh Jackman

Ryan Reynolds

Ed Westwick

MumsMums Zelmerlöw

Josh Hartnett

Jude Law

Wolverine

 

Hoppas att ni får en trevlig lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback