gött moos

Igår så spelade jag, Zannie och Tjollan Mario jättelänge, hur kul som helst, ska ha en till sån dag på tisdag tror jag! Sen efter att vi hade spelat så skulle ja gå hem och då SNÖADE det helt stört mycket! Sen så åkte jag, Jocke och hans pappa + morfar till hans syster+sambo och åt julmiddag! Supergott!
Var hemma igen vid elva och sov till tolv idag, hehe skönt med sovmorgon! Nu har vi tvättstugan och så kollar jag som vanligt på teve! Femman är helt underbar att kolla på på söndagar, One three hill, Gossip Girl och veckans alla repriser. Helgens klädsel har varit min übermysiga rosa mjukisdress, kommer typ bo i den såfort jag är hemma.

"Dagens outfit" Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback