hmm har inte hänt så mycket sen sist...

Men jag slänger in ett inlägg ändå! Jocke kom hem för en liten stund se och har börjat möblera om här hemma! Och sen håller han på och ska sälja en tv-möbel så han har pratat med en köpare som ska komma hit sen. Jag kollade ut genom fönstret för en liten stund sen och fick se att typ hela himlen var kanonröd, skithäftigt! Försökte fota det, men då dog såklart batteriet på kameran, så jag fick snabbladda det några minuter, men då var det inte lika rött längre, men jag hoppas att jag fick till någon ball bild! Nu måste dock batteriet ladda lite till innan jag laddar över bilderna hit, så nu får vänta någon timme innan ni får se hur häftig himlen va nyss! Hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback