Jag ska bli distributör!

Av herbalife! Jag får grejjerna på onsdag, så om någon av er som läser min lilla blogg vill testa på herbalife så är det bara att kontakta mig :) Eller i första hand så gör jag det för att jag ska kunna köpa mina egna grejjer lite billigare. Jag ska köpa träningskort snart och då vill jag testa om det blir stor skillnad på förra året när jag inte åt något speciellt träningsaktigt när jag tränade hela våren. Tror att det kommer vara stor skillnad! Men som vanligt så är det ni som får veta det först ;)
Jag fick tillbaka mitt fetma-arbete idag och jag fick VG-. Jag bryr mig inte om att jag fick ett minus-betyg. Den läraren är så himla konstig, hittils så har jag fått G- och G+ på hennes arbeten.
Nu ska jag gå och väcka Jocke som gick och tog en powernap för en liten stund sen. Vi ska åka och lämna lite skräp i min gamla källare som har stått och bara tagit plats här i lägenheten sen i september. Hörs kanske ikväll!

Are you talking to me?

Kommentarer
Postat av: Tjollan!

halli hallå! försökte ringa dig innan. men de va inte något svar! Tänkte höra om helgen. Ifall du skulle ha den tjejkvällen nu? Och vad de är som gäller då ocksååå :) pussss

2009-12-02 @ 19:51:07
URL: http://tjollie.blogg.se/
Postat av: Melissa

Halloj! Min mamma har varit lite intresserad av Herbal,men vet inte så mkt om de! Du får berätta lite i skolan för mig ;)

2009-12-03 @ 16:27:46
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback