julkalendern

Har glömt att skriva en sak. Det är ju faktiskt första advent idag, och vissa kollar på adventskalendern som går på ettan på tv. Jag brukar däremot kolla adventskalendern som finns på den HÄR sidan! Jag och syrran har följt den några år! Det är ett gäng grabbar som bor i skåne som tar kort och skriver roliga texter till. Såg att jag varit lite snål med bilder på senaste i bloggen och fy vad trist det ser ut! Så därför ska jag slänga in en riktigt skön bild! Varsegoda!

Eller nu kanske den inte va såå himla skön, men tänk att stöta på en sån bjässe! Det är ju dubbelt så stort som Rocky!

Kommentarer
Postat av: hannah

första december menar du väl senilo! haha

2009-12-01 @ 20:19:09
Postat av: Martina

haha ajuste! första advent var ju två dagar sen ;)

2009-12-01 @ 21:24:15
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback