Maj och Juni blommar mest!

Maj: Jag inleder Maj månad med att jobba för CoffeeCow och sälja kaffe åt vänsterpartiets demonstationståg från Medis till Kungsan. Får flashbacks från när jag var typ 13-14 och gick med några kompisar och tyckte jag var skittuff, vilket jag nu inser att jag inte var! Var även på Gröna Lund med jobbet, jag åt nog något konstigt för jag spydde som en katt hela kvällen efter att jag åkt alla karuseller. Har ALDRIG förut mått illa av att åka karuseller, så jag kände mig riktigt gammal! Jag och Kamilla springer även Vårruset, det var vi och ett gäng tanter typ, men det var kul, ska vi lätt göra om nästa gång! Dessutom så kommer min idol Måns MUMSMUMS Zelmerlöw till metropolen Högdalen och uppträder och signerar skivor. Jag och Tjollan kommer riktigt nära och får ta kort på honom och prata lite, sen är vi i extas resten av den dagen!

mumsmums

Juni: Lillebror tar studenten, vi "möter" Paul Potts på NK, Jag, Jocke, Kamilla och Arne åker på semester till Kreta, midsommarafton firas hos Jockes kompis i Rågsved och jag drar till Roskildefestivalen! Jag påbörjar dessutom min hår-resa till att bli blondin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback