Mars, April har knopp i håret...

Mars: Som jag skrev i inlägget innan, jag börjar på Bandhagen igen. Dessutom så har jag värsta träningsperioden, om man kollar i min almenacka så står det träningspass var och varannan dag, var otroligt mycket på gymmet då! Jag skrev även Högskoleprovet för första gången någonsin och fick 0,9. Så jag är nöjd! Det är även i den här vevan som jag börjar bli riktigt sugen på att börja plugga och kollar upp olika möjligheter att börja studera till att bli undersköterska.

Nattis och jag har haft en trevlig utekväll på Patricia!

April: Jag och morsan inleder månaden med att ta en weekend hos min moster på Gotland! Vädret var riktigt härligt och jag kunde använda vårjackan för första gången det här året!

Jag tränar även mycket den här månaden, upptäcker Yoga, men det är inte riktigt my cup of thea, men jag testar det några gånger ändå. Upptäcker även att det finns mysiga brunchcafeér på söder, vilket jag och Natts går på några gånger, urmysigt! Hittar en massa sköna secondhand-butiker som vi glider in i och prövar det fulaste vi hittar och står sen dubbelvikta och fnissar sönder oss!

 

Jag har testat en hårförlängning där man klistrar fast håret. Inget jag rekomenderar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback