Men Oktober o November o December är så grååå!

Oktober: Min praktik håller på till mitten av oktober, sen när den är slut, så flyttar jag tillbaka hem till Högdalen. Jag slår till och gör en liten tatuering på handleden och jag börjar dessutom med Herbalife.

Scrubs och tatoo

November: Jag har mitt första skollov sen gymnasiet, jag går på Hälsomässa med Zanna och Andrea, jag får med mig Jocke till Ullared och Gekås, och dessutom firar jag Kamilla och Christian nere i LA.

Hälsomässan, Gekås, Bloggdrottningstrion i LA

December: Inte så mycket spännande har hänt, gick i skolan till den 17e, har sen dess haft lov, men jobbat lite på citymail. Julafton firades hos mammsen som vanligt och annandagen hos pappsen. Har spelat sjukt mycket supermario med Zanna, hon och Christoffer har skaffat Wii. Galet mycket snö har fallit och ej smält bort.






















Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback