Min önskan slog ej in

Vaknade imorse vid 6-snåret, inte pigg som en lärka men frisk som en. Så det var bara att masa sig upp och åka till jobbet. Fast innan jag kunde åka iväg så var jag tvungen att skrapa fram min bil från all frost som intagit den under natten. Det var tillomed frost på insidan av alla rutor!

Någonstans här under snötäcket står gamla Bettan parkerad.

Hursom så kom jag ju fram till jobbet, dock något frusen. Mitt område var redan färdigkammat från gårdagen, så jag splittade lite och sen så gjorde jag eftersändningar och packade ner mitt område. Åt frukost/lunch vid nio och sen fick jag sällskap ut av Danne och en till kille, så att jag kom till rätt del av Bagis. När jag väl kommit fram till området så var det inga större probs, gick hyffsat bra att cykla på dom plogade vägarna, men på vissa ställen var det riktigt jävligt. Men jag gjorde själva rundan på typ 3 timmar, klart godkänt, sen så tog cykelvägen hem rätt så lång tid. Jag var iskall och trött. Tillomed min vattenflaska hade blivit isig!
När jag kommit hem så fick jag värsta rycket och har tokstädat hela lägenheten, så nu är här riktigt fint! Och Jocke har varit och handlat mat med sin pappa och nu håller vi på att göra hemmagjord pizza. Ska jobba imorgon med, om nu inte min kropps immunförsvar har varit dåligt under dagen och gör mig förkyld till imorgon ;) Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback