no rubrik

Idag har jag ju haft min ledig, härliga dag! Vaknade av mig själv vid nio, bara några minuter innan klockan skulle börja ringa, så det var skönt! Gick upp och sen ut med Roxxy! Sen så fick jag tag i Nynäshamns kommun, haha var tvungen att ringa dom för att få tag i den här vikariepoolen, jag har ju tänkt att jag ska skriva in mig i den, så jag kanske kan få jobba lite på Rosengården, där jag praktiserade i höstas. Men dom sa att jag skulle skicka in min ansökan, så det vara bara att fixa till mitt CV och åka till skolan för att skriva ut! Fast jag skulle ändå dit och träffa Sara och Linda, vi var och fikade på Coffehouse by George vid skrapan. Åt en superduperstor ciabatta med kalkon, keso och avokado + en smarrig kanel-latte. Vi satt och fikade hur länge som helst, så det var mörkt när vi skulle hem igen.
Igår så åt jag ju min efterlängtade ceasarsallad hos Zanna. Svingott! Och till efterätt blev det vispad grädde med hallon och björnbär, en atkins-rätt vetty! Och när Snoffe kom hem runt åttasnåret igår, så hade han med sig en hyrfilm och en 200 grams chokladkaka! Så det blev kaffe och 1 chokladruta till filmen Year One, jag satt och skrattade konstant, lätt värd att se fler gånger!
Har tyvärr varit lite slapp i både bloggandet och fotandet de senaste dagarna, så har inga bilder från något av det som jag har skrivit om. Hörs imorgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback