potatismos

Så känns det i huvudet just nu, har varit och jobbat på citymail i Enskede från typ 7 till 16, och jag har bara varit inne, vilket har varit skönt, dock så har jag stått och kammat sjuukt mycket, sen fick jag splitta en pall helt själv, gjort eftersändningar på  områden och packat ner 4 områden. Men det är pengar, så jag är nöjd ändå! Och på söndag ska jag oxå jobba, stå och kamma i fyra timmar. Sköna pengar hoppas jag på!
Förresten, jag tror att det var dax för mig att byta linser idag, ena linsen har suttit och skavt hela dagen, så nu när jag kom hem så var jag helt röd i ena ögat, så jag får vara ett brillo resten av kvällen...hatar att gå runt ute med glasögon! Men utan dom så ser jag inte så mycket, så det är ändå värt att va lite småful.
Zanna ringde och bjöd in mig på tacos :) Så jag tänkte vila i en timme nu, innan jag drar bort till henne. Imorgon ska jag sova megalänge, har inget speciellt att göra förrän sent på eftermiddagen.


Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback