Prov, Check!

Nu har jag kommit hem efter att ha skrivit prov, eller jag har iofs varit hemma i snart en timme! Men det kom upp lite saker här innan jag kunde börja blogga vetty. Provet gick strålande kändes det som! Jag får nog lätt VG iaf!
Sen har jag pratat med både mamma och mormor i telefon. Mormor har varit lite krasslig senaste veckorna, så jag ringde och hörde hur det var med henne, sen berättade jag att hon kunde ringa en tjej som har hand om bostadsanpassning och hjälpmedelscentralen, så att hon får det lättare i bostaden. Hon bor i en stor villa med massa trappor åsså har hon lite trötta höfter, och det är ju inte den bästa kombinationen direkt!
Sen har jag ätit knäckemackor med skagenröra och lax, sjuuk gott! Nu tänkte jag gå ut med the little poopmachine, sen ska jag glida över till Zannie och hennes wii-mario-spel, hehe.
Ikväll ska jag till Tjollan, och vi ska va lite tjejjor där och dricka vin och spela spel tror jag, men innan det ska jag följa med lillebror till Farsta centrum, han ville ha lite smakråd :) Tur att jag slutade så tidigt idag, för då hinner man ju göra så mycket! Hörs!

Yo Gängzta! Hehe här bjuder vi på oss själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback