Ytterligare ett stjärnfall!

Eller ja om man nu kan säga så! Läste precis på nätet att Brittany Murphy har dött, av hjärtstillestånd. Trist, jag tyckte att hon var en bra skådis, tyckte om hennes filmer!

Hursomhaver, nu kollar jag på Blood diamond på trean, den är så hemsk, men bra ändå! Kom hem från pappa för en liten stund sen, både Andy och Niklas/Linus var förkylda så jag hoppas att jag har blivit smittad med en lättare förkylning så att jag slipper dela ut post i denna äckliga snövärld vi nu för tillfället lever i. Jag hoppas fan att det smälter bort snart, pallar inte med snön!! När jag var mindre så var snön ett välkommet tillslag i tillvaron, men nu får det fan vara nog, funderar på att ta dom pengar som jag inte har och fly landet! Har börjat känna av mikrolite halsont, och jag hoppas att det inte bara är inbillning, då blir jag ledsen! Hörs förhoppningsvis imorgon på förmiddagen där jag bloggar om att jag blivit förkyld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback