Bloggtime

Nej nu är det verkligen dags för mig att ta tag i bloggandet, de va ju hur många dagar sen som helst sen sist jag skrev något. Förra veckan gick bra, med jobbet altså. Det va lite värre idag, de har ju snöat massor i helgen och plog-gubbarna hade inte hunnit ploga fram alla dom gator där jag skulle dela ut post idag, så jag fick leda min cykel genom typ halva rundan. Är det för mycke snö så fastnar hjulen så slirar man bara runt och trillar (jag trillade dock inte idag, men jag halkade till typ åttielva gånger). Sen direkt efter min runda fick jag göra en Stålmannen och byta kläder i rappaste rycket och ila iväg för o hämta Rocky för vi skulle iväg och simma idag. Jag kom dock lite sent dit och de berodde på att 2 plog- och 1 saltbil var precis framför mig och dom körde inte fort vill jag lova, men det gjorde som tur var inte så mycket, för det var ingen som hade tiden efter oss på rehabsimmet. Till middag idag ska jag o Jocke laga kycklingwok, de brukar bli smaskens!
I lördags var vi på spelning på Tantogården, det var skoj, vi drack öl, tog en massa kort på toaletten (sådär som tjejjer bara måste göra när det är fest) och partajjade. Och det bästa var att när vi åkte hem så va grillen fortfarande öppen, så de blev lite fyllemat också! Igår var jag och Rocky ute o busade i snön, han älskar verkligen snö! Nej nu ska jag ta o putta bort Jocke från soffan, för nu ska jag kolla på teve! Ha det!


Rocky busar i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback