Söndag

Det har varit en skönt helg! I fredags va jag med Tjollie i Nacka Forum, vi fyndade varsin handväska på rean! Sen hämtade vi Arezza på mammas jobb och sen direkt efter åkte vi med Rocky på rehabsimmning! Han var superduktig! Och på kvällen så tog vi de bara lugnt, kollade på Let´s dance! I lördags gjorde vi inte heller något speciellt, Jocke skulle på Viking/Cinderellakryssning med några kompisar och jag gick till Hemming o Janet o hälsade på deras lilla Oliver, bara 6 dagar gammal! Supersöt!



Rocky simmar, Kamilla var med och tog kort.

Och idag har jag städat lite, tvättat kläder och hämtat Jocke efter hans kryssning. Sen har vi ätit pizza :) Imorgon ska jag och Rocky åka o simma, sen ska jag till pappsen och kolla min bil, den va lite hackig i fredags! Nej nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på teve! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback