Utmaning

 Jag blev utmanad av Tjollie (http://millan-k.blogspot.com/) att ta den 6:e bilden ur den 6:e mappen och visa den på min blogg.



Ja den var ju grann! Det är på en finlandskryssning för typ 3-4 år sedan! Så nu utmanar jag Kim (http://kiiimzan.blogspot.com/) att göra detsamma!


Det var ju Fredag den 13:e i fredags och det hände inte så jättemycket konstiga saker, förutom att min älskade Mixer gick sönder. Jag skulle precis till o göra en smootie, och när jag sätter igång den så gick en grej till själva roterbladet i tusen bitar...RIP Mixern. Men förutom det så var det en ganska bra dag, dejten med Kamilla gick utmärkt. Vi såg I taket lyser stjärnorna, ganska bra film! På kvällen drack hon o jag fruktvin sen blev det "bortamatch" för min del, Arne fick sova på soffan, medans jag och Tjollie hade pjamasparty i deras säng. Och när vi vaknade upp dagen efter så var det alla hjärtans dag. Först när jag kom ut till min bil så hade någon skrivit I ♥ U i frosten på vindrutan. Och när jag kom hem fick jag blommor och choklad av Jocke, sen åkte vi in till Djurgården och gick på Aquaria, men det var så snuskigt mycket skrikiga barn och stissiga föräldrar överallt, så det var inte så jättemysigt, sen efter det gick vi till Vasamuseét, där har jag inte varit sen nån gång i mellanstadiet tror jag. Båten såg likadan ut som sist, men det var iaf lite mysigare där! Vi kollade på melodifestivalen på kvällen och min favorit MumsMums Zelmerlöw gick självklart vidare till final på en gång :)
Här är min gårdag illustrerad i bilder:


Bilen         Blommorna och chokladen  Fiskar              Vasabåten           MumsMåns


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback