Vattengympa

Idag har jag varit duktig och vattengympat! Det var jag och typ tjugo söta tanter, 2 av dom hade en plastpåse över huvudet så att håret inte skulle bli blött! Det var skitkul! Jag var ju och röntgade mig i onsdags morse och nu har min doktor ringt och sagt resultatet. Jag har tydligen Kondromalaci, mitt brosk i knäna är lite för mjukt av förslitningar. Och det verkar inte finnas nåt bra "botemedel" heller, utan jag ska typ ha knäband, sjukgymnastik och så ska jag undvika att gå i trappor...Så min brevbärarframtid ser ju inte så ljus ut! Men jag ska antagligen byta kontor så jag börjar i Älvsjö istället, där ska jag tydligen få en moppedag och en massa villor, så det blir ju skönare iaf! Igår fick jag hämta min nya mobil :) Den är superfin!
Nu ska jag snart iväg och äta buffé på Buck Rogers i rågsved!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback