Dop, bloggrenovering och goodiebags!

Idag har jag varit på Olivers dop ute på Djurö. Hyffsat bra väder, även fast det regnade till en stund mot slutet. Tyvärr tog jag inga bilder, för det var redan så många fotografer så bilder kommer jag sno från någon senare och kanske lägga upp dom. Ska försöka styla om bloggen lite, vi pratade lite om sånt under dagen (vi som bloggar iaf), så då blev jag lite sugen på att göra om. Får se om det blir ikväll eller imorgon. Dessutom blev jag medlem på Katrins Goodiebag idag, Zanna är medlem där och har vunnit typ 3 gånger! Nu ska jag diska lite, för det har börjat lukta illa i lägenheten och det är garanterat från diskhon som är lite halvfull igen! Ska kanske blogga igen efter disken, eller iaf försöka styla lite.

Zanna och jag med våra vridna ben en utekväll förra helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback