Fredagsmyys!

Idag är det som bekant fredag, så vad passar bättre än att ha lite fredagsmys!
För min del blev det potatis-och purjolöks-soppa och sen lite godis. Prövade en ny sort idag Gott&Blandat Yummie, och vilken besvikelse! Det ska ju vara den allra gottigaste påsen av dom alla! Men nee de tyckte jag verkligen inte. Men som tur var så köpte jag Kinapuffar oxå. Jocke är fortfarande i Norrtälje (han åkte igår) så jag är själv här hemma, men det är ganska skönt, eller när man ska sova är det skönt iaf ;)
Tyvärr så verkar det inte vara något kul på teve ikväll, men nåt kanske jag kan hitta ändå! Nu ska jag springa ner till tvättstugan igen (har sjukt mycket att tvätta den här veckan!) Later dudes!

En besvikelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback