Gräsänka

Idag har ju Jocke åkt till Sweden Rock festivalen, så jag är gräsänka här hemma. Än så länge är det ganska skönt, men det kommer ju kännas lite tomt när jag lägger mig och imorgon när jag vaknar upp helt själv!
Jag har varit duktig idag, ätit nyttigt, tränat och städat här hemma! På fredag tar min lillebror studenten, så då kommer jag sluta tidigt för att se hans utspring, sen blir det mottagning hos pappsen :) Hoppas det bara blir lite skönare väder än idag! Hörde vädret på radion tidigare idag och imorgon ska det bli "regnigt, blåsigt och kyligt". KUL! Fast det gör inte så mycket för på tisdag är jag påväg till KRETA!! ÄNTLIGEN! Nej nu måste jag ladda på min mp3 med musik, för det är jag som får bestämma musiken på jobbet imorgon. Höres. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback