Kaffe og kage fem&tyve kroner!

Jag vet att jag har varit dunderslapp på det här med att uppdatera bloggen! Men är det fint väder så vill man ju inte sitta o trycka vid en dator jue!
Den här veckan har jag iaf jobbat en massa, shoppat lite, ätit fruktsallad och packat ryggsäcken! Imorgon åker nämligen jag och Emelie till Roskildefestivalen! Eller vi åker iaf till Malmoe imorgon. Och hoppas att vi får plats på bussen till festivalen :)
Jag kommer vara där över en vecka, men vi har fått lyxmadrasser och värsta grymma tältet av Emelies pappa! Supershysst!

Jordens godaste fruktsallad!

Nej nu måste jag se till att ladda kameran och packa klart det sista, vi åker ju redan 06:21 imorgonbitti! Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback