Powernap

Jag är som en liten pensionär, Jocke åkte iväg o skulle träna så då jag jag mig på soffan o kollade på teve, helt plötsligt rycker jag till och då har jag sovit i över en timme! Känner mig helt mosig nu!
Förresten så börjar nyttiga veckan idag! Jag har ätit dansk rågbröd med alfaalfagroddar + ost till frukost, ceasarsallad till lunch och nu till middag blir det lax och bulgursallad! Jocke har en godispåsen som ligger framme, men jag har lyckats med att bara ta en miniliten bit och inget mer :) Imorgon kommer det bli lite tristare väder, så då ska jag träna! Idag tog jag o Rocky en långpromenad istället. Nu är maten klar, blir en sen middag idag! Hörs!


Jocks o moi, en kväll hos Jojjan på Söder för längesen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback