Hurtig vecka!

Oj, va länge sen jag skrev något! Förra veckan var det typ bara jobbjobbjobb. Men denna vecka har börjat ganska bra. Har slutat vid 3, halv fyra två dagar i rad, så de e skönt! Igår så var jag på djupvattengympa med Zanna! Och idag var jag, Jessica och Elin från jobbet på African powerdance, de va sjukt jobbigt och svårt, men kul sen när man började förstå hur man skulle göra! Det var lite som aerobics. Sen efter det så simmade och bastade vi lite. Imorgon ska jag kanske på djupvattengympa igen, om jag orkar! I söndag var jag med Jocke o hans familj på Solvalla och spelade lite på hästar! Jockes pappa fyllde 60 i veckan så det var hans present att vi åkte dit. Vi vann inte så mycke, utan det gick väl plusminusnoll, fast det gjorde inte så mycket, för vi hade väldigt trevligt ändå!
H&M-katalogen kom ju för nån vecka sen och nu har jag kollat ut vad jag vill ha och det blev ganska mycket, så jag får sålla ut lite innan jag beställer :)

BTW så är det typ bara 2,5 månader kvar tills vi pyser!




Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback