Bååt!

Igår så var det heelt underbart väder ute! Solen sken hela dagen och det var supervarmt! Dagen började ju grymt bra med att se MÅNS uppträda i mitt centrum. Sen skulle Adde ha hans skiva med signering, så de fick jag o Kamilla göra åt honom. Så vi stod i signeringskön ett tag, sen kom vi äntligen fram o han e ju så sjuukt snygg! Kamilla tog en sån fin bild på honom!
MUMSMUMS!!

Sen fortsatte dagen väldigt trevligt, sol o fotboll + kubb i Turingeparken och sen avslutade vi kvällen hos Millan o Arne.
Idag ska jag träna lite nu när jag har skrivit klart detta inlägg, sen ska jag o syrran (kanske brollan med) åka ner till mammsen på MORS DAG o åka båt, mami har precis köpt en liten båt :)
Nej nu måste jag rusa, men ha det fint! Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback