ESC och gårdsstädning

Igår så vaknade jag av mig själv vid åtta o kunde inte somna om. Så jag bestämde mig för att äntligen kolla på alla X-Men-filmerna som jag fick i veckan. Wolverine var som väntat ruskigt het :)
Och sen vid två så gick jag och Cassandra (hon bor oxå i huset) ner för att gårdsstäda lite med typ 10 andra från huset (det bor cirka 100 pers i huset) Va ute i ungefär 2 timmar sen orkade vi inget mer, men nu är det fint ute iaf! Sen på kvällen så skulle Jocke åka in till stan o fira Johan E som fyllde år. Jag skulle egentligen oxå följt med, men det var ju schlager samtidigt så jag stannade hemma o mös i sängen för mig själv. Jag tycker verkligen att rätt låt vann, han såg så himla käck ut när han sjöng o låten har fastnat i huvudet på mig.


Alexander Rybak

Idag vaknade jag oxå ganska tidigt, så jag har redan varit o tränat BodyCombat. Om några timmar ska jag och Jocke (som fortfarande ligger o sover) åka ner till mamma i Nynäs o äta mat och hämta min lilla Rocky-Pocky! Nu ska jag gå o dusha, svettades helt stört mycket under träningen. Hörs! Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback