Moviestar åh Moviestar ahaha du tror du e en stjärna

Idag så blev mitt kontor en stor artikel i en tidning i Norge. Eller dom var o fotade kontoret och intervjuade mig och Elin och tog kort på oss. Så nu är vi kändisar i Norge, eller vi kommer bli när den trycks :)
Dessutom så nu när jag kom hem så låg det en massa roliga saker i min brevlåda! Taxfree-katalogen till vår resa, den ska jag kolla noga i lite senare. Och mina nörd-brillor som jag budade hem på Tradera tidigare i veckan. Dessutom (iofs så var det ett mejl) så har jag fått inbjudan och 2 biobiljetter till en förhandsvisning av en svensk film! Så på måndag ska jag och en valfri vän (nu får alla smöra för mig) gå och se den filmen! Men nu måste jag rusa, ska åka o hämta Zanna o Kamilla så ska vi på BodyCombat! Hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback