Röd dag + Blondin

Idag är jag som nästan alla andra ledig! Så jag ska snart gå upp till Emelie o bli lite blondare! Men innan det ska jag o Jocke åka till Willys o handla lite, vi ska äta hemgjorda hamburgare ikväll, det ska bli supergott!
Igår var vi hemma hos Jessica (Jockes syster) och Christer (hennes sambo) o fikade lite. Dom hade en superfin lägenhet, den låg vid Fridhemsplan. Förhoppningsvis så får vi flytta in i Jessicas lägenhet i Augusti, då får vi en fin tvåa med världens finaste utsikt :)


Rocky o jag myser.
 Talk to you later!


Kommentarer
Postat av: bente

Hej extra mor här! Vad är det jag läser, ska du flytta till större? Grattis, var ligger den lägenheten? Ha en underbar ledighet. Kram

2009-05-21 @ 21:30:43
Postat av: Anonym

Yes, om allt går som det ska så blir det flytt i augusti! Den nya lägenheten ligger också i Högdalen på Edestavägen om du vet vart det är :)

Kramis

2009-05-21 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback